W niecodzienny sposób o biznesowej codzienności. Rusza nowy projekt: MADE Travel by Liebherr. - MADE Talks

W niecodzienny sposób o biznesowej codzienności. Rusza nowy projekt: MADE Travel by Liebherr.

Podróże kształcą, inspirują i poszerzają horyzonty również w branży HORECA. Idea szytych na miarę podróży kulinarnych MADE Travel to przełożenie doświadczeń przywożonych z podróży na płaszczyznę biznesu gastronomicznego. MADE Travel to inspirujące spotkania z restauratorami-praktykami oraz platforma dialogu, wymiany wiedzy i inspiracji. Wspólnie z liderami branży oraz wiodącymi markami twórcy projektu postarają się szeroko otworzyć okno na gastronomiczny świat.

Pierwsza odsłona projektu zostanie zrealizowana wspólnie z firmą AGED dla marki Liebherr,  producenta wysokiej klasy sprzętu chłodniczego. Będzie to cykl 5 spotkań przy stole z właścicielami najlepszych restauracji w Polsce, którzy zaufali tej marce i korzystają w swoich restauracjach z jej bogatego portfolio. Projekt startuje jesienią 2018 r. Zaproszeni do współpracy prężni restauratorzy z całej Polski odwiedzą Gospodarzy kolacji i w niecodziennych okolicznościach zasiądą wspólnie z nimi do rozmów o swojej codzienności biznesowej.

W pierwszej edycji projektu Gospodarzami kolacji będą:

Krzysztof Janiszewski. Podczas kolacji w Senses (25.09.2018) zostanie poruszony temat fine-diningu jako pomysłu na biznes. Wspólnie rozważymy, czy w Polsce fine-dining ma sens i przyszłość.

Piotr Popiński. W trakcie kolacji w restauracji Elixir by Dom Wódki (2.10.2018) tematem wyjściowym dyskusji przy stole będzie znaczenie jakości produktu i menu w kreowaniu siły napędowej restauracji.

Agnieszka i Marcin Kręgliccy. W trakcie spotkania w Opasłym Tomie (6.11.2018) goście podyskutują m.in. o możliwościach wspierania biznesu restauracyjnego, np. poprzez catering.

Mariusz Diakowski. Podczas kolacji w Starym Domu (8.11.2018) podejmiemy temat roli inwestora w tworzeniu restauracji. Kiedy inwestor pomaga, a kiedy przeszkadza?

Radosław Fronc. W trakcie kolacji w Szarej Gęsi (14.11.2018) goście podebatują m.in. o tym, co jest aktualnie czynnikiem sukcesu w restauracji? Na co powinien stawiać dzisiejszy restaurator? Na produkt, lokalizację, szefa kuchni, czy rodzaj serwisu?

Twórcy przedsięwzięcia liczą, że forma zaaranżowanej kolacji pozwoli na otwartość, ale będzie też wyjątkowo przyjemną i skuteczną formą wzajemnej edukacji biznesowej. Taka idea jest coraz bardziej popularna na świecie. Praktycy uczą się od praktyków i to owocuje rozwojem rynku. Taka jest też wizja i cel firmy AGED, dystrybutora marki Liebherr, współpracującej w tym zakresie z MADE. Poruszane tematy będą dotyczyły czynników sukcesu w branży (biznesowych, marketingowych, finansowych, prawnych). Wyróżniający się  restauratorzy z całej Polski będą mieli szansę odwiedzenia wybitnych miejsc oraz poznania biznesmenów, którzy mają szerokie doświadczenie i sukcesy na koncie. Do spotkań przy stole i wspólnej wymiany inspiracji zostaną zaproszeni również przedstawiciele najważniejszych mediów branżowych oraz biznesowych, prezentując relacje ze spotkań.

 

Sylwetki Restauratorów-Gospodarzy I edycji MADE Travel by Liebherr:

Krzysztof Janiszewski

Miłośnik podróżowania i kulinariów. Uczestnik wielu międzynarodowych wystaw, targów i konkursów kulinarnych oraz sympozjów z udziałem najlepszych szefów kuchni.

W prowadzeniu biznesu restauracyjnego pomaga mu ponad 30-letnie doświadczenie w branży dewelopersko-inwestycyjnej. W 2010 roku założył prężnie działającą na rynku warszawskim firmę Złoto Hiszpanii, importującą najlepsze produkty spożywcze, świeże ryby owoce morza oraz wina z Hiszpanii. Dwa lata później wraz ze wspólnikiem otworzył pierwszą restaurację Ole Restaurant & Cocktail Bar. Jest również współzałożycielem włoskiego konceptu Prima Pasta, serwującego tradycyjne dania kuchni włoskiej. Pomysłodawca i współzałożyciel restauracji Senses, która w 2016 roku z szefem kuchni Andreą Camastrą za sterami zdobyła gwiazdkę Michelin jako druga restauracja w Polsce. W 2016 roku otworzył restaurację Plato, serwującą dania kuchni śródziemnomorskiej w nowoczesnym, autorskim wydaniu.

 

Piotr Popiński

Biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowych projektach branży HoReCa.  Właściciel i Prezes Zarządu grupy gastronomicznej Good Food Concept, w skład której wchodzą:  Dom Wódki z restauracją Elixir i Vodka Atelier, koktajl bar The Roots, sklep z alkoholami Elixir Boutique oraz kultowe warszawskie restauracje Oberża Pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospoda. Założyciel pierwszego w Polsce Muzeum Wódki, a także organizator Festiwalu Wódki i Zakąski. Absolwent wydziału Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Agnieszka i Marcin Kręgliccy

Rodzeństwo restauratorów. Od blisko 30 lat kreują warszawską scenę gastronomiczną. Razem prowadzą restauracje, organizują prestiżowe gale i przyjęcia przy pomocy cateringowego oddziału firmy. Stworzywszy restaurację włoską Chianti, meksykańską El Popo, greckie tawerny Meltemi i Santorini, Kręgliccy zwrócili się ku kuchni polskiej, nadając jej nowy wymiar w restauracjach Opasły Tom, w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim oraz cateringu. W restauracji Opasły Tom wprowadzili w życie ideę szefów rezydentów, kucharzy prezentujących swoje sezonowe menu w kilkumiesięcznych odsłonach. Twórcy rolniczego targu jakościowego jedzenia i współtwórcy festiwalu wina polskiego Białe Czerwone w Fortecy. Autorzy książek: „W kuchni u Kręglickich”, „Przyjęcia u Kręglickich”, „Gotowi, by gotować. Domowa kuchnia polska dla nastolatków”. Po wydaniu przyjęcia dla  przywódców z całego świata, w tym Prezydenta Baracka Obamy, media nazwały Kręglickich – Wierzynkiem XXI wieku.

 

Mariusz Diakowski

Warszawski restaurator, stojący za sukcesem m.in. restauracji Zielnik (założonej w 2000 roku wraz z Magdą Gessler) i PAPU (zał. 2005), która do dziś jest synonimem tradycyjnej, polskiej gościnności.

W 2010 wraz ze wspólnikami otworzył restaurację Stary Dom, uhonorowaną m.in. certyfikatem Slow Food Polska oraz Certyfikatem Jakości Trip Advisor. W Starym Domu miało miejsce świętowanie zdobycia pierwszej w Polsce gwiazdki Michelin przez restaurację Atelier Amaro. W 2014 r. wraz ze wspólnikami otworzył cukiernię sąsiadującą z restauracją. Cukiernia w 2018 roku otrzymała wyróżnienie Gazety Wyborczej za najlepszego pączka w Warszawie.

 

Radosław Fronc

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Millau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.

 

***

Organizator projektu: MADE Restaurant

MADE łączy siły z liderami branży HORECA w całej Polsce. Jest zespołem wyspecjalizowanym w budowaniu przewagi rynkowej naszych klientów i rozwoju biznesu w branży HORECA. Pracuje z restauracjami indywidualnymi i hotelowymi, dostawcami, producentami. Wspiera w rozwiązywaniu problemów w zakresie marketingu i PR, zarządzania ludźmi, finansów. Zespół MADE specjalizuje się w organizacji kampanii, wydarzeń oraz projektów edukacyjnych i doradczych w branży HORECA.

MADE Restaurant tworzy  platformę biznesowej komunikacji w branży HORECA na terenie całej Polski. MADERESTAURANT.PL to m.in. cykl spotkań lokalnych oraz rozmów z liderami restauracji i biznesów gastro w naszym kraju. Za cel stawia sobie profesjonalizację branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników. Poprzez działania ogólnopolskie podejmuje się kreowania wzorców, zapewnia dostęp do wiedzy najlepszych na rynku praktyków oraz stosowanych przez nich dochodowych rozwiązań i dobrych praktyk biznesowych. Zachęca do dialogu restauratorów, dostawców, szefów kuchni, managerów i kelnerów. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem własnym i ekspertów-praktyków poprzez portal MADETALKS.PL MADE wyróżnia dogłębna znajomość trendów oraz branży w Polsce i na świecie, sieć kontaktów oraz bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów- najskuteczniejszych praktyków i biznesmenów na rynku HORECA. Sprawnie łączy wiedzę i praktykę z obszarów HR, Marketing&PR, rozwoju biznesu i sprzedaży. Gdy przystępuje do kreowania rozwiązań myśli strategicznie i procesowo, dąży do synergii (www.madesolutions.com.pl).

Kontakt:

Emilia Szymańska

Marketing & Project Manager

MADE Food & Horeca Communications

es@made.org.pl

696 499 746

 

Mecenas projektu:

Liebherr – Jakość. Design. Innowacja.

Liebherr od ponad 60 lat definiuje najwyższe standardy w dziedzinie chłodnictwa. Tworzy urządzenia wyróżniające się zaawansowanymi technologiami i nowoczesnym designem. Wachlarz produktów obejmuje zarówno urządzenia profesjonalne jak i domowe. Liebherr kładzie nacisk na ciągłą optymalizację efektywności energetycznej urządzeń przy jednoczesnym skupieniu się na jakości komponentów. Dlatego projektowanie i produkcja ważnych podzespołów odbywają się we własnych fabrykach m.in w Niemczech i Austrii. Grupa Liebherr kształtuje postęp technologiczny w wielu innych obszarach. Jest czołowym producentem maszyn budowlanych i górniczych, turbin wiatrowych, żurawi morskich oraz rozwiązań transportowych, w tym lotniczych. Wymiana wiedzy i doświadczeń między spółkami zwiększa wewnętrzną innowacyjność. Firma zarządzana przez członków rodziny Liebherr posiada ponad 130 przedstawicielstw i zatrudnia ponad 43 000 pracowników w 50 krajach.

 

AGED Sp. z o.o.

Jakość, niezawodność i wygoda odgrywają kluczową rolę w przypadku urządzeń, którymi otaczamy się na co dzień. Dlatego firma AGED stawia na profesjonalizm i nowoczesne rozwiązania, od 1992 roku specjalizując się w dystrybucji sprzętu AGD klasy premium. Starannie dobiera marki do portfolio, aby zapewnić klientom wieloletnią satysfakcję z użytkowania produktów. Wszystkie dystrybuowane przez AGED marki wyróżniają się zarówno zaawansowanymi technologiami jak i nowoczesnym designem – to międzynarodowi liderzy w swoich grupach produktowych. Obecnie firma dystrybuuje produkty marek: LIEBHERR (sprzęt chłodniczy do zastosowań profesjonalnych: chłodziarki, zamrażarki, winiarki, urządzenia laboratoryjne i piekarnicze oraz sprzęt chłodniczy do zastosowań domowych), DYSON AIRBLADE (innowacyjne suszarki do rąk), NIVONA (automatyczne ekspresy do kawy), INTRA (skandynawskie urządzenia sanitarne), BLUEAIR (oczyszczacze powietrza).

Kontakt:

Aleksandra Batko

AGED Sp. z o.o.

B2B Sales Director

aleksandra.batko@aged.com.pl

608632687

 

Partnerzy Medialni projektu:

Label, Have a Bite, Kukbuk, Szef Kuchni, Food&Friends, Ferment. Pismo o winie, Restauracja. Pismo biznesu gastronomicznego, Exumag

Translate »